Noutăți Emirates: meniuri la bord, LinkedIn

Share
| Scris de: Teodor Stefan | 22-07-2013

alt

Emirates a fost votată compania aeriană cu “Cele mai bune meniuri la bord” de către cititorii Frequent Business Traveler. Totodată, Emirates se bucură de succes și pe rețeaua socială LinkedIn.

Premiile Frequent Business Traveler GlobeRunner recunosc cele mai bune companii aeriene, lanțuri hoteliere, producători de automobile, agenții rent-a-car, producători de bagaje de călătorie și site-uri de travel. Votarea s-a făcut online între 9 ianuarie și 15 martie 2013, pentru desemnarea câștigătorilor fiind luate în calcul peste 110.000 voturi. Frequent Business Traveler este o publicație online care se adresează călătorilor frecvenți de business. Premiul a fost înmânat oficialilor Emirates în cadrul unei ceremonii ce a avut loc la The Penn Club în New York.

Totodată, pagina de LinkedIn a companiei Emirates – lansată în 2012 – a devenit prima din industrie care a depășit 100.000 de fani. Cu 225 de milioane de membri în întreaga lume, LinkedIn este cea mai mare rețea socială de pe glob dedicată profesioniștilor. Emirates are peste 400.000 de angajați din 138 de țări, trebuie să primească aproape 200 de aeronave noi în următorii ani și zboară către 134 de destinații din 77 de țări, pe 6 continente. De asemenea, Emirates este cel mai mare operator de Airbus A380 și Boeing 777 din lume.

alt

Share