Testează-ți mood-ul de vacanță cu Wizz Air

Share
| Scris de: Teodor Stefan | 12-08-2013

alt

Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost, low-fare din Europa Centrală și de Est, se alătură ediţiei din acest an a festivalului de publicitate ADFel cu un serviciu inovator.

Pe 17 şi 18 august, începând cu ora 16:00 până la miezul nopţii, pasionaţii de călătorii se pot alătura Wizz Air pe terasa Fabrica pentru a-şi testa mood-ul de vacanţă. Scanner-ul de mood Wizz Air va identifica pigmentul pielii din palmă şi va sugera destinaţii de vacanţă celor care îşi doresc să călătorească, dar nu se pot decide între cele 73 de rute low-fare Wizz Air. Mai mult, vizitatorii care vor îşi vor testa mood-ul de vacanţă pot câştiga premii Wizz Air. 

Veselin Milicici, Regional Manager pentru Marketing şi Customer Experience la Wizz Air, a declarat: “La Wizz Air suntem mândri că vom fi printre atât de multe branduri cool în cadrul ediţiei ADFel din acest an şi să ne arătăm spiritul creativ. Avem o mulţime de rute din care vizitatorii pot alege, 73 disponibile doar din România, iar noul mecanism de marketing de la ADFel a fost creat să-i ajute pe cei care nu se pot decide asupra unei destinaţii încât să facă cea mai bună alegere”.

Share