Veselin Milicici, noul CRM Manager Wizz Air

Share
| Scris de: Teodor Stefan | 15-05-2014

alt

Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală şi de Est l-a desemnat, din 1 aprilie, pe Veselin Milicici în poziţia de CRM Manager la sediul din Budapesta.

Veselin Milicici s-a alăturat companiei in urma cu 5 ani ca Regional Marketing Manager, iar acum se va ocupa de dezvoltarea sistemului CRM (Customer Relationship Management ) pentru întreaga reţea Wizz Air. De asemenea, Veselin va fi responsabil si pentru analize media şi aplicaţii mobile. “Ca Regional Marketing Manager am petrecut 5 ani extraordinari şi plini de reuşite. În acest timp am văzut cum Wizz Air a devenit cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală şi de Est şi am acumulat experienţă valoroasă în industria aeriană. Acum a venit timpul să fac un pas mai departe şi să folosesc vasta experienţă internaţională pentru a dezvolta sistemul de Customer Relationship Management, un instrument important pentru o companie prezentă pe atât de multe pieţe cum este Wizz Air”, a declarat Veselin Milicici, CRM Manager.


Veselin Milicici, un profesionist de origină română, s-a alăturat echipei Wizz Air în anul 2009 în calitate de Regional Marketing Manager, iar timp de 5 ani a fost responsabil de diferite pieţe cum ar fi România, Bulgaria, Serbia, Macedonia, Turcia, Lituania, Ucraina, Slovenia, Italia, Spania, Franţa, Germania şi Marea Britanie. În afara proiectelor specifice de marketing, Veselin a fost implicat sau a fost responsabil de proiecte la nivel corporate printre care analiză media, SEM, brand development marketing, finance şi product management. În departamentul de marketing, el va fi înlocuit cu Ildiko Ancsan, un profesionist cu peste 8 ani de experienţă în coordonarea proiectelor de marketing regional.

VIDEO: Low-pass-urile facute de un A320 Wizz Air pe 1 mai la Budapest Air Show. Click aici pentru interviul cu Alice si Denise, Ambasadoarele WIZZ din Romania.

alt

Share